好文好圖用作善意分享。如有侵權煩請告知必當刪除。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

8/14/15

我是男人-我可以修復 I'm a Man--I can fix that (王潔茜提供) (08/14/15)

Don't have a spoon? I can fix that! 沒有勺子?我可以解決這個問題!

Seatbelt broken? I can fix that! (Is that a neck brace you have on?)
安全帶斷裂?我可以解決這個問題! (你那不是帶著頸箍嗎?)

New TV too big for the old cabinet? I can fix that!
新的電視太大舊櫃子裝不下嗎?我可以解決這個問題!

No bottle opener? I can fix that!
沒有開瓶器?我可以解決這個問題!

Room too dark using compact fluorescent? I can fix that!
房間太暗使用緊湊型熒光燈?我可以解決這個問題!

Electrical problem? I can fix that!
電的問題?我可以解決這個問題!

Car stereo stolen? I can fix that!
汽車音響被盜?我可以解決這個問題!

Bookshelf cracking under the weight? I can fix that!
重壓之下書架開裂?我可以解決這個問題!

No ice chest? I can fix that!
無冰箱?我可以解決這個問題!

Can't read the ATM screen? I can fix that!
無法讀取ATM屏幕?我可以解決這個問題!

Car imported from the wrong country? I can fix that!
進口車來自不同方向盤的國家嗎?我可以解決這個問題!

Satellite signal goes out when it rains?  I can fix that!
下雨的時候沒有衛星信號嗎?我可以解決這個問題!

Electric stove broken & can't heat coffee? I can fix that!
電爐打破,不能熱咖啡嗎?我可以解決這個問題!

Wiper motor burned out? I can fix that!
刮雨器壞了嗎?我可以解決這個問題!

WHAAAT!! 什么!!

Display rack falling over?  I can fix that!
展架倒了嗎?我可以解決這個問題!

Desk overloaded?  I can fix that!
桌子超載?我可以解決這個問題!

Car can't be ordered with the 'Wood Trim' option?  I can fix that!
汽車不能選購用'木裝修“嗎?我可以解決這個問題!

Exhaust pipe dragging?  I can fix that!
排氣管拖動?我可以解決這個問題!

Gotta feed the baby AND do the laundry?  I can fix that!
要餵寶寶洗衣服?我可以解決這個問題!

Cables falling behind the desk?  I can fix that!
電纜落在桌子後面?我可以解決這個問題!

No skate park in town?  I can fix that!
在城裡沒有滑板公園?我可以解決這個問題!

No need to thank me... cuz I'm A Man and I can fix that!
不用謝我......因為我是男人,我可以修復!

No comments:

Post a Comment